HEUS sluit partnership met TIBCO Software voor Nederlandse markt

HEUS is een samenwerking aangegaan met TIBCO Software BV om de diensten van TIBCO in het marktsegment Sport & Entertainment te vertegenwoordigen in Nederland.

Waarom morgen weten wat uw klant vandaag doet? -> Real-time Dataverwerking!

TIBCO is in de wereld marktleider en technisch gezien enige partij die 'echt' real-time data kan verwerken. Dit passen zij veelal internationaal toe bij grote multinationals. Met hun product TIBCO Engage willen zij nu ook de wereld van Sport & Entertainment overtuigen van belang van Real-Time Data verwerking.

Veel bedrijven praten nog over BIG DATA, maar meer en meer komen bedrijven er achter dat het niet om de hoeveelheid data gaat die om te hebben, maar juist de snelheid van de data, dus FAST DATA. In een (verder) digitaliserende maatschappij, waarin mensen steeds sneller informatie willen verkrijgen, maar ook transacties willen sluiten is real-time dataverwerking een must.

Sport & Entertainment -> veel community's en veel engagement -> veel te winnen!

De wereld van Sport & Entertainment is voor TIBCO een interessante en vandaar dat zij met HEUS een samenwerking zijn aangegaan om deze markt te benaderen. Immers, veel mensen in deze wereld zijn reeds Fan van Sport(club), Artiest, etcetera. Fans komen op regelmatige manier in contact met Sport & Entertainment en consumeren verschillende producten, zoals tickets, merchandising, horeca, etc. Binnen Sport & Entertainment liggen de transacties en verantwoordelijkheid voor deze gebieden meestal bij verschillende partijen / afdelingen en ontbreekt de kracht voor cross en upselling, maar daarnaast ontbreekt ook vaak de techniek en kwaliteit om dit 'in het heden' toe te passen. Met TIBCO is dit probleem eenvoudig op te lossen!

Voorbeeld Macy's

TIBCO werkt internationaal voor Macy's en Macy's past real-time dataverwerking toe. In het verleden wisten bijvoorbeeld data analists van Macy's (pas) op maandagochtend dat op zondagmiddag 20 platinaklanten een bezoek hadden gebracht aan Macy's die in het verleden een kashmir trui kochten. Uit hun logistieke dat blijkt dat kashmir truien in overvoorraad zijn. Via TIBCO software zouden deze mensen direct bij entree van vestiging een bericht op mobiele telefoon krijgen (mits toegestaan qua privacy), dan wel bij afrekening en gebruik van klantenpas te horen krijgen dat zij vandaag 50% korting op kashmir trui krijgen in plaats dat dagen erna nog mail gestuurd wordt met aanbieding van trui, waarbij dan eerste deze mensen eerst maar weer in winkel moeten komen!

Meer info omtrent TIBCO? Zie bijgaande filmpjes voor verduidelijking qua werkwijze en toepassingen?

TIBCO in 2 minuten:  http://www.youtube.com/watch?v=RiLmU57PcQM

BIG DATA -> FAST DATA: http://media.tibco.com/video/tibco_070114/

 

Ook geinteresseerd in de mogelijkheden van Real-Time Dataverwerking van TIBCO? Neem dan contact op met HEUS voor een afspraak.

 

 

 

 

realisatie solide